Click me!

Mesra@JJ Tebrau City

Tuesday 10 January 2012

Assalam

Selepas dilanda sibuk yang melampau..akhirnya dapat juga saya siapkan entri biz appointment saya dengan biz partner yang sentiasa menyokong dan memberi tunjuk ajar yang mantop.

Lokasi kami ialah di JJ Tebrau City. Buyer ni jauh datang dari Felda Air Tawar 3 (Kota Tinggi) tapi sebab misi buyer ni sangatlah tinggi,dia sanggup datang menemui kami untuk mendapatkan Premium Beautiful sebab kami ada biz appointment dengan rakan kolej yang berminat nak sharing business plan.

Alhamdulilah saya ingatkan buyer ni just nak beli Premium Beautiful tapi rupanya dia dan kawan dia berminat nak sharing business plan. So syukur sangat sebab dapat share keistimewaaan biz ni :) 

Saya doakan awak dapat konsisten,disiplin dan ingat pantang larang Premium Beautiful. Semoga berkat konsisten awak, segala yang awak inginkan dapat dicapai. :)

Seterusnya biz appointment dengan rakan kolej masa belajar kat UiTM. Kali ini buat ala-ala power closing dengan Kak Ayu. Sharing tips, sharing knowledge.

Teruja apabila dapat jumpa leader yang sentiasa beri tunjuk ajar. Dalam biz ni,kita sepakat dan bukan buat sorang-sorang. Yang penting hati mesti bersih insyaAllah segalanya dipermudahkan. Percaya pada rezeki Allah dan cari rezeki halal :)

Kak Ayu dengan gelex nya,nyawa tu untuk update blog! :p

dok layan sms dari customer, target nak pakai ipad pulak pasni :P


Lydia:Welcome to Premium Beautiful Biz :)



Ingin jadi seperti Lydia?just roger and contact me at:
013-233499|dearie.ummu@gmail.com


If you're looking for Premium Beautiful corset and interested to share about the biz opportunity with Premium Beautiful,do book your appointments TODAY.



SALE    SALE     SALE

S-L : RM1800 only
XL & ABOVE : RM2200 only

2 comments:

Anonymous,  1 February 2012 at 21:54  

Sale kt JJ tebrau je ke?

Suria Ruhaiza 11 February 2012 at 20:06  

sale ada sampai bulan 3 boleh bagi ukuran kat saya jika berminat :)sale ni bukannya ada di jj tebrau dear, it wast just my appointment with my biz partner and clients :)

Post a Comment

Susu ummu gred A!


  © Blogger template Noblarum by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP