Click me!

GIVEAWAY : IRINE NADIA nak kasi MIRACLE TAB for FREE!

Tuesday 29 November 2011

Assalam



Eh eh ada giveAway laaa thanx a lot to Irine Nadia Marcello Dot Blogspot.

Kebetulan nak dijadikan cerita,memang saya sedang mencari-cari 1 produk kecantikan untuk kulit (muka dan bonus untuk badan sekali!) weeehuuu :)

Sebab.......
In my case, kulit alhamdulilah jarang-jarang ada masalah seperti jerawat atau kulit sensitif tapi lebih kepada kulit kering dan muka saya kelihatan amat-amatlah kusam dan keletihan maybe faktor kerja 12hours seharian..almaklumlah kerja bhgn server kenalah monitor 24 hours by 7 dan juga faktor jadi supermak pun ye juga hihi sebab saya dan B adalah PJJ (perkahwinan jarak jauh), maka berlari-larian lah dalam membesarkan my little sufi tu keseorangan..:P

ramai sangat yang tegur especially family and frens..muka nampak penat+letih+tak bermaya+ muka toye (B yang komen #hampehs) ahaks.. 

dialog masa kat jb,uma parents saya:

mak:penat sangat ke keje kat KL tu?mak tengok muke macam penat semacam jek..
saya:penatttt mak tp gaji best(jujur ok hihihi) #sambil golek-golek depan tv!

ada lagi sebab kenapa nak sangat try produk ni iaitu:
.
.
.
.

ingin kelihatan cantik depan B (berhias depan suami itu wajib :)).

sebenarnya tak sedey pon dengan komen-komen mereka tapi sedey sangat haha..bukan sedey tang komen tapi sedey tak jumpe-jumpe produk lagi :) 

dengan lafaz bismilahirrahmanirrahim dengan ini saya cuba nasib dalam blog Irine Nadia
 segala info berkenaan produk MIRACLE TAB bolehlah diskodeng oleh korang kat link ini.

Terima kasih awak sebab sudi buat giveaway ini :)

0 comments:

Post a Comment

Susu ummu gred A!


  © Blogger template Noblarum by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP