Click me!

JB memang gerekkk sehhh!

Tuesday 1 November 2011

Assalam

Saya akan berada di Johor Bahru daripada hari Jumaat sehingga Isnin
(4-7 november 2011).
Set temujanji korang bersama saya.


BEAUTIFUL BEAUTIFUL BEAUTIFUL

orang JB..........saya rindoooo nak balikkk hometown saya!!
*hiks!
Pakej baru bermula bulan 11,12,1..hanya 32 set!!!
Kita akan ke Vietnam!!
Mulakan strategi sekarang :)




Sesiapa yang berminat untuk menjadi sebahagian daripada keluarga B32 boleh hubungi saya.
Bisnes yang profesional dan menjana pendapatan anda.


Jadi siapa-siapa yang berminat menjadi biz partner saya:


Yok berBEAUTIFUL bersama-sama saya:
Suya:013-2833499
(dearie.ummu@gmail.com)
fb/ym:noelgurl_85@yahoo.com

0 comments:

Post a Comment

Susu ummu gred A!


  © Blogger template Noblarum by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP