Click me!

Mesra@IKEA #2

Saturday 19 November 2011

Assalam

Lately ini, alhamdulilah rezeki makin bertambah-tambah.Ada sahaja buyer yang kontek saya dan mendapatkan Beautiful. Dan jangan terkejut pula kerana 4 daripada mereka adalah wanita kategori kurus. Dan kebetulan diorang ini adalah anak dara ok :).
 
 
Bagusnyaaa alahai mempunyai keinginan untuk kekal cantik dan fokus utama adalah lebih kepada kesihatan. Contohnya kerana ingin mengurangkan sakit pinggang&tulang belakang(*seperti saya),kempiskan perut (*macam saya jugak tuu sebab masa anak dara perut saya buncit :P.) dan juga ingin menstabilkan kitaran haid
*paling penting mereka ini berazam untuk tampil dengan bentuk badan yang cantik sebelum berkahwin hehehe :) 

 
Semestinya kesemua itu dapat diatasi dengan memakai Beautiful InsyaAllah. Cuma saya selalu berpesan pada buyer saya jangan terlalu obses tapi yang penting adalah disiplin dan komitmen anda. Sangat senang.cubalah! 

Terbaru saya dan biz partner (kak ayu) ada appointment dengan seorang customer di Mutiara Damansara. Kalau sebut kawasan ini mestilah semua orang tau banyak shopping complex kan?pilihan saya ialah IKEA laaa apa lagi *** wahhhh i sukeeee..juling-juling mate i #huhh...
 
Alhamdulilah appointment berjalan lancar dan saya menerima bayaran secara ansuran. Best sangat deal dengan buyer ini. See, saya juga menerima bayaran secara ansuran tetapi adalah syarat-syarat yang dikenakan. Bagi korang yang berminat boleh la terus hubungi saya ok :).
 
 
Sesiapa yang teringin sangat nak ke Vietnam secara FREE OF CHARGE (FOC), sila angkat mouse!!!!!!!
 
*hotel 5 bintang,flight semuanya supponsored by Kompeni,hanya bawa duit shopping untuk dikirai sahaja *hehehe..


Jadilah biz partner saya:
 

Yok berBEAUTIFUL bersama-sama saya:
Suya:013-2833499
(dearie.ummu@gmail.com)
fb/ym:noelgurl_85@yahoo.com

0 comments:

Post a Comment

Susu ummu gred A!


  © Blogger template Noblarum by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP