Click me!

Hati ke hati

Tuesday 1 November 2011

Assalam

Memang terasa aura dan semangat wajanya apabila bersama dengan kak fazi..:)
Terasa ada keserasian apabila dapat berbual mesra,berkongsi pengalaman dan merancang strategi dalam bisnes ini memandangkan saya,kak Ayu dan Lya punya matlamat yang satu iaitu merubah dan mencari yang lebih baik dalam kehidupan. 

Suya dan DDM Fazi (tunggu masa sahaja diumumkan sebagai CDM)
Kak Ayu dan Suya (Biz Partner)
Kak Ayu dan Lya

Tidak rugi saya katakan pertemuan ini amat bermakna walau sekejap cuma.
Bukan omong kosong yang dikongsi,bukan auta yang dicari tetapi
kenyataan yang pasti menjadi realiti.
InsyaAllah.

Saya sukakan stail kerja/bisnes seperti ini sebab sangat profesional dan bukan peniaga murahan yang hanya menjual produk semata-mata.

Yang pasti kami merasa dan memakai Beautiful dan berkongsi  keistimewaannya bersama korang semua bukan bercakap produk yang ada tapi tidak pernah menggunakannya. 

Pelaburan ini hanyalah sekali seumur hidup dan memang tak rugi memilikinya satu set.

Perjuangan saya belum selesai...
saya masih merasai kehebatan memakai Beautiful.Terkini,saya dapat melihat perut buncit saya slowly kempis,strechmark semakin hari semakin pudar..

dan yang pasti ada pujian nakal dari B,
"punggung makin lontikkkkk"*auwww
Saya bukanlah stylo mylo dan seksi bergaya orangnya di khalayak ramai tetapi depan suami,wajiblah ada ciri-ciri yang disebut.*muahahahaha

Bakal pengantin,yang sudah menjadi pengantin waima pengantin veteran belum terlambat untuk korang bergaya depan bakal suami/suami dengan memakai set Beautiful ini.


70% kesihatan + 30% kecantikan!!!!!
Berbaloi-baloi!



Saya suka gambar ini.BAHAGIA dan saling tertawa.

"Sehingga kamu dapat tertawa dengannya dan ia tertawa denganmu"
(HR Muttafaqun 'Alaih)




Jadi siapa-siapa yang berminat menjadi biz partner saya:

Yok berBEAUTIFUL bersama-sama saya:
Suya:013-2833499
(dearie.ummu@gmail.com)
fb/ym:noelgurl_85@yahoo.com






0 comments:

Post a Comment

Susu ummu gred A!


  © Blogger template Noblarum by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP