Click me!

alhamdulilah....berkat konsisten dan kesabaran

Monday 12 December 2011

Assalam

Alhamdulilah.....pagi-pagi (8.30am) ni lagi lepas balik dari syif malam...tetiba my customer a.k.a member housemate a.k.a  coursemate call....

ABC:"lepas kite konsisten pakai waist nipper ni,kite rase perot kite makin kosong la awak"
SAYA:huh?!!apa maknenyer tu..ok x lepas pakai Premium Beautiful ni?ade perubahan?
ABC:maksudnye makin lawas...heheheh...rase best jekk..baru nampak perubahan lepas pakai dengan konsisten!
SAYA:haaa tulaa..sabar tu penting...so make sure keep konsisten and menten badan..kite still simpan saiz awak yag asal..nanti bole compare..yeay!
ABC:waaa tu la maseyy awak!

Alhamdulilah....customer happy,saya lagi bertambah happy...alhamdulilah...niat saya bukan sekadar berbisnes..tapi nak bantu semua wanita di luar sana untuk merealisasikan impian korang...

Yok berBEAUTIFUL bersama-sama saya:
Suya:013-2833499
(dearie.ummu@gmail.com)
fb/ym:noelgurl_85@yahoo.com

0 comments:

Post a Comment

Susu ummu gred A!


  © Blogger template Noblarum by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP