Click me!

Mesra@Stokis B32

Friday 16 December 2011

Assalam

Seperti yang dijanjikan, entri ini kesinambungan daripada entri saya yang sebelum ini mengenai |Scoliosis:Saya Masih Konsisten Dengan Premium Beautiful|. Dengan harga promo yang saya tawarkan sehingga Januari 2012, alhamdulilah rezeki makin bertambah-tambah. 


Terbaru adalah customer dari Batu Caves yang juga mempunyai masalah kesihatan sama seperti saya iaitu scoliosis. Saya harap dengan izin beliau, saya dapat berkongsi pengalaman beliau mengenai masalah ini dengan korang,insyaAllah. Jadi wanita di luar tak payah malu atau rendah diri kerana salah satu terapi untuk golongan macam saya tidak stress ialah sentiasa memberi sokongan moral dan kata semangat,elakkan diri daripada terus-terusan bersikap rendah diri kerana hilang keyakinan takkan bawa kita ke mana-mana lebih-lebih lagi dalam penjagaan dan penampilan diri. :)








Alhamdulilah customer saya sudah selamat menjalani pembedahan dan kosnya memang tinggi sekitar rm20k hanya untuk besi sebab besi (alatan) yang digunakan bagi menyokong tulang adalah diimport khas terbaik daripada German. Kalau operate kat hospital swasta dalam tangan kalau takde rm 50k tak sah ok! Tapi apapun ini semua alternatif dalam membetulkan tulang cuma bersedia atau tidak korang memang kene bersedia dengan kos yang beriban-riban :).


Seterusnya selepas berhubung melalui email dan sms, barulah saya dapat bersua muka dengan customer saya ni. oleh kerana meetup berhampiran dengan stokis, maka saya janji untuk dapatkan ukuran,demo pemakaian dan terus dapatkan saiz Premium Beautiful yang paling sesuai.


Jumpa Madam Lam,minta pandangan dia dan terus dibawa ke bilik khas. Cuit-cuit, sentuh sikit-sikit, interbiu customer, nah saiz dah terjawab! Madam Lam advise paling penting konsisten dengan waist nipper Premium Beautiful, pastikan beban yang diangkat dan diletakkan di bahu adalah balance. Kalau nak mengangkut handbag pun pastikan di sebelah bahu yang normal. Pemakaian Premium Beautiful pula jangan terlalu ketat pastikan yang sedang-sedang sahaja. Jangan lupa tarik mana-mana lemak masuk ke dalam cup bra barulah breast kita nampak molek :)


Banyak yang saya belajar dalam pertemuan ini. Antaranya pengalaman dari customer sendiri sebab saya pun ada berhajat nak buat pembedahan tapi bila rujuk pakar tak perlu sebab degree tulang bengkok tak serius. Tapi saya tetap tak puas hati sebab makin lama macam makin sakit belakang dan bengkok. Jadi lepas kahwin baru tahu pasal Premium Beautiful dan sekarang still work on it.











Dengan bantuan Premium Beautiful dapatlah menyokong struktur tulang belakang dan postur badan agar tidak terlalu bongkok.Harapan saya agar customer saya happy dan bolehlah update apa agaknya perubahan dan perasaan setelah merasai sendiri. insyaAllah dan jangan lupa minum air masak banyak-banyak ok!


Seronok sangat setiap kali jumpa customer. Pendek kata jauh perjalanan luas pengalaman, dan paling best dapat ramai kawan daripada pelbagai latar belakang dan secara tak langsung saya tahu jalan area KL sikit-sikit he he he...


Segera dapatkan set PREMIUM BEAUTIFUL korang sekarang!








SALE SALE SALE!



saiz kecil :RM1800 (S-L)
saiz besar : RM2200 (XL and above)



Ber FOC ke Vietnam bersama saya, Be part of our team!


dearie.ummu@gmail.com|013-2833499


0 comments:

Post a Comment

Susu ummu gred A!


  © Blogger template Noblarum by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP