Click me!

yeayyy 4 days off!

Tuesday 13 December 2011

Assalam

Setelah kerja 4 hari bersamaan 12jam seharian, 24 hours by 7 maka tibalah saatnya saya off day 4 hari...yeeehooo. wahai majikanku,PTPTN....terima kasih ya!



Ok dalam fikiran saya mestilah plan schedule baik2,susun jadual molek2 supaya ada masa untuk lil sufi dan he he he my side income a.k.a part time job.

Senang kan jual Premium Beautiful ni?bekerja sambil menjual Premium Beautiful secara online sahaja sudah dapat buyer di luar sana.Wahai buyer-buyer saya (sama ada yang dah beli dan akan beli), korang semua memang bijak..kerana harga tengah murah sangat-sangat ni.siapa yang bayar cash siap dapat free gift lagi..sebagai tanda saya appreciate awak semua,orang berbudi,kita berbahasa :)

Esok ade meetup dengan client kat stokis B32,batu caves..tak sabar untuk pakaikan dan demo pada awak,mudah-mudahan segalanya berjalan lancar hendakNya.


Masih dengan harga rebate:



saiz kecil :RM1800 (S-L)
saiz besar : RM2200 (XL and above)


Yok berBEAUTIFUL bersama-sama saya:

Suya:013-2833499
(dearie.ummu@gmail.com)
fb/ym:noelgurl_85@yahoo.com

0 comments:

Post a Comment

Susu ummu gred A!


  © Blogger template Noblarum by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP