Click me!

Scoliosis:Saya Masih Konsisten dengan Premium Beautiful :)

Friday 16 December 2011

Assalam



Jika korang ada terbaca entri saya yang lepas-lepas dan lepas lagi,mungkin korang akan perasan saya adalah pesakit yang menghadapi scoliosis.Ada yang tahu, dan mungkin ramai yang tidak tahu pasal penyakit ini. Serba sedikit info mengenai scoliosis boleh rujuk di sini :)
Gambaran tulang belakang saya seperti di rajah kiri.


Memang kalau saya bongkok,macam gini la ghopenyee..hehe.


Boleh tengok jugak yang ini,bahu pesakit scoliosis pun berbeza dengan orang yang normal..dah macam researcherlah pulak kan :P



Scoliosis yang boleh dikesan dari awal, juga boleh dicegah dengan treatment ini.tapi ongkosnya memang mahal. Dan bagi saya yang hanya perasan saya penghidap scoliosis sewaktu sekolah menengah, memang bermakan tahun jugalah nak baik berbanding kanak-kanak yang lembut tulangnya dan sudah dikesan awal.


Jika berkemampuan,boleh juga dicegah seperti ini:




Sebagai pesakit scoliosis, memang saya merasai perbezaan sebelum dan selepas memakai Premium Beautiful. Bukannya nak auta tetapi jelas ada beberapa perubahan setelah konsisten dan disiplin pakai. Alhamdulilah saya pilih jalan yang betul dan melabur dengan bijak, tak sia-sia ok!Lagilah saya beli masa Premium Beautiful tengah sale raya tahun ini.

Ok mula-mula pakai,macam biasalah monitor dan sentiasa jadikan talitape sebagai bestfriend saya.hihi.lepas Premium Beautiful dah terletak cantik kat badan barulah rasa diri ini macam orang normal yang lain.haha..yela selama ni rase rendah diri tu selalu ada ok sebab senget sebelah walaupun orang lain tak perasan tapi saya yang perasan sendiri :P

Sakit pinggang dan tulang belakang makin lama makin kurang, adakah saya perasan atau perasaan sendiri?ok takpe suya,takpe kita keep on maintain pakai lagi.Hakikatnya pakai Premium Beautiful memang best sebab material mahal yang sedap,selesa,sihat dan yakin.

Tak sabar untuk mengetahui perkembangan diri sendiri hari demi hari.Mungkin jodoh saya, saya dipertemukan dengan customer yang juga senasib saya. Muka dia persis norjuma ok, tak tipoo,persis natasya hudson pun ye jugak,tapi retis yang itu janda meletop yang ini anak dara lagi :)

Meetup dengan customer ini ada ilmu yang saya nak curahkan pada korang dan sedikit sebanyak saya pon  mempelajarinya dari Madam Lam.

Tunggu next entri ya...MESRA@stokis B32


Be part of out team:
 |dearie.ummu@gmail.com|013-2833499


0 comments:

Post a Comment

Susu ummu gred A!


  © Blogger template Noblarum by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP