Click me!

Mesra@Stokis B32

Monday 19 December 2011

Assalam

Mempunyai masalah tak jumpa saiz korset yang seswai?buntu dan kuciwa? Premium Beautiful ada jalan penyelesaiannya..terbaru saya dapat customer yang mempunyai saiz badan yang agak besar tetapi orangnya tinggi..(nampak muda dari usia sebenar walhal customer saya dah berusia 30 tahun..hehehe puji Madam! Madam siap pesan kat customer saya "awak kene rajin makan Lactolite,baru slim cepat")




Nah,customer saya terus sambar Lactolite satu OK!




Alhamdulilah ade saiz corset untuk customer saya ni rupenyer..misi seterusya sesi demo fitting. Oleh kerana lemak customer banyak di bahagian depan, Madam kata kene tukar saiz yang sebelum ini kepada yang baru. Bila pakai,barulah ngam ho! tarek lemak belakang bawa ke depan..betul-betul masukkan semua itu dalam cup bra.

Oho sangat drastik bila si customer pakai,baru lah nampak mantop bahagian breast,yang selama ini kiutt sahaja hehehe...barulah tegang..pastikan jangan membongkok tetapi mendada..itu tipsnya...Madam jugak yang cakap dan beri tunjuk ajar..

dan ini adalah entri khas khas saya sambungan daripada entri ini |Menghampiri|..jawapannya TIADA YANG TIDAK dalam saiz korset Premium Beautiful...semuanya ditanggung beres :)...Besar mana pun saiz korang, kami ada jalan penyelesaiannya.

Selesai saja urusan di stokis, saya terus punch card masuk kerja untuk syif malam dengan hati yang gumbira...lena tidur saya sebab akhirnya satu lagi penemuan kes customer saya SOLVE and DONE!



Be part of our team NOW for FREE OF CHARGE to VIETNAM!!


|dearie.ummu@gmail.com|013-2833499|

SALE SALE SALE

saiz kecil :RM1800 (S-L)
saiz besar : RM2200 (XL and above)





0 comments:

Post a Comment

Susu ummu gred A!


  © Blogger template Noblarum by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP