Click me!

Cuci-cuci services

Thursday 15 September 2011

Assalam

Ok saya bukan nak buka kedai dobi atau cuci kereta. 
Tapi nak share dengan korang macam mana saya jaga lingurie saya.Barang mahal dan berkualiti ini WAJIB la saya jaga
*hikss sayangggg beb tp sayang sayang pon B tetapla no1 di hati ummu.

Simple as easy as ABC,123,Alif  ba ta...
jangan sesekali masuk dalam mesin basuh ya,jemur bawah kipas dan keesokan paginya boleh pakai semula ke tempat kerja.
**even saya wanita bekerjaya tapi xdela sampai nak cepat campak dalam washing machine..hiks!

Nak tahu lagi details,saya akan share next entri..


Yok berBEAUTIFUL bersama-sama saya:
Suya:013-2833499
(dearie.ummu@gmail.com)
fb/ym:noelgurl_85@yahoo.com


0 comments:

Post a Comment

Susu ummu gred A!


  © Blogger template Noblarum by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP