Click me!

Anak babah

Monday 19 September 2011

Assalam

Sungguh saya tidak cemburu. 
Namun apa yang saya boleh katakan B junior memang 80% scan+copy+paste muka B. Muka babah dia la kan. Dan ada yang menyuruh saya 'buat lagi sorang' sebijik muka saya pulak *akekekeke.
B junior juga mewarisi sifat babah dia yang selalu babah dia buat dekat diri saya iaitu selalu loyar buruk. Sehingga ada yang mengatakan:

kawan B: Ko loyar buruk,anak ko mesti lagi loyar buruk dari ko..wakakaka!
B:erkkkkk....*speechless
suya:terkesima....*hambekk

Namun bukanlah itu yang saya ingin 'highlight'kan tapi konsep eye contact dan skin contact sangat-sangat la penting untuk diterapkan pada ibu bapa masa kini.
Saya dan B adalah weekend hubby and wifey jadi B junior sudah tentulah berada di sisi saya 24 hours by 7. Adalah penting untuk bapa seperti B untuk mererapkan konsep ini supaya lebih rapat dengan baby kami.

Antaranya melalui bermain,memandikan,menidurkan,menyusukan *tp kalu B pakai botol susu la,B takde susu badan dan sebagainya..dengan ini B junior sentiasa kenal suara babah dia dari dia dalam perut saya lagi.

Hasilnya..memang betul walaupun B junior dengan saya..tetapi saya dapat rasakan dia mesra dan rapat dengan babah dia.

 Kalau B yang jaga sufi, senang jek sufi tido...mana-mana posisi sudah terlelap.

Assufi yang sangat suka berceloteh dan mengadu dengan babah

Suka digomol oleh babah

Assufi:Hi ummu..am i handsome like babah?!
Ummu:Dear,yes but i prefer to say that u are sepet like your babah *lol..

Dia memang anak babah.
.
.
.
Eh eh ehhhhhh..dia memang anak ummu dan babah.
We always love u and pray for your success and be a good muslim and son ya assufi.




0 comments:

Post a Comment

Susu ummu gred A!


  © Blogger template Noblarum by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP