Click me!

Saya ialah ummusufi...

Wednesday 14 September 2011

Assalam

Saya nak abadikan catatan dunia baru saya bermula umur 26 tahun melalui blog ini....
(maybe dis is the right time..the right choice..after lots of trial..heeee)

Bergelar seorang ummu kepada assufi memang best.. 
(waaaaa..i'm a mommy right now..mcm x percaya sehhhh)

Best sebab..saya sudah berjaya capai target untuk dapat baby pada umur 25 tahun & kawen juga pada umur 25 tahun
*alhamdulilah..target seterusnya lagi 2 tahun!bertahan B!=p

Best sebab..selepas habis pantang,saya diterima untuk bekerja di syarikat semi-gov di Kuala Lumpur..
*best jugak merase jadi full time housewife ni haha....

Best sebab Assufi pengikat kasih Ummu dan Babah
*saya paksa B pakai nama babah lepas junior born...B paksa saya pakai nama nyonya..reason B baru matching baba&nyonya...bwerkkkkkk.

Best sebab..bersalin secara normal 
*sakit tak bole nk describe la tp puas yang amat sbb saya berjaya till my last push

dan saya mula fikirkan...apa akan jadi pada perut saya selepas bersalin memandangkan sebelum ini banyak sangat desas desus mengatakan:

1.perut gelebeh
2.sana sini kendur *kendur refer to luaran
3.sana sini lari   *lari refer to dalaman
4.banyak sangat
5.ish tidak bole nak hengat,terase macam nightmare apabila mengenangkan perubahan diriku nanti selepas bersalin

zaman anak dara pon perut saya buncits...mencik mencik mencik!.

TAPI YANG PALING BEST
Best sebab..ramai org tidak percaya yang saya sudah menjadi seorang mak dara.walaupun dah ada baby sorang,menten kurus..*haha sila jgn muntah.
Bukan memuji diri sendiri,tapi ini terbukti kerana saya sendiri adalah bahan untuk dijadikan testimoni pada hari raya yang lepas..raya 2011..siapa nak share tips?sekadar berkongsi untuk sama-sama berBEAUTIFUL dengan korang semua. 

ada subjek dikenali sebagai pipi tebolatt bersweater biru bersama saya..hiks

tunggu next entry ya...time to punch ouuuttttt...

Yok berBEAUTIFUL bersama-sama saya:
Suya:013-2833499
(dearie.ummu@gmail.com)
fb/ym:noelgurl_85@yahoo.com


0 comments:

Post a Comment

Susu ummu gred A!


  © Blogger template Noblarum by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP