Click me!

Harga&Pembayaran

Monday 19 September 2011

Assalam

Sebelum korang membuat pembayaran SILA SMS ukuran badan korang dengan betul (ini SANGAT penting) ke h/p saya dan saya akan terus update dengan stokis.

1.Bayaran secara tunai (cash)
Saya sangat menggalakkan korang membuat pembelian secara tunai kerana cara ini lebih jimat.Bukan apa sebab tiada extra caj dikenakan ok.Jadi B2B sekalian bolehlah membuat pilihan yang bijak.=)

Cara pembelian secara tunai ini boleh dibuat secara bank in di cash deposit machine atau transfer melalui maybank2u / cimbclicks. Setelah pembayaran korang sudah confirm, sila sertakan info bank in transfer korang ke email saya-->dearie.ummu@gmail.com.


2.Bayaran secara credit card
Korang dikehendaki untuk memberi maklumat seperti:
  1. nama
  2. no akaun
  3. nama bank
Saya akan isi borang tersebut melalui info yang diberikan dan stokis akan membuat pengesahan sebelum pembelian.Jadi DIJAMIN selamat.

Tapi saya ingatkan pada korang setiap pembelian secara credit card,retail charge akan dikenakan.sebab itu ummu menggalakkan pembelian secara tunai jimat 5%.*hehehe 


3.RHB Installment Plan
Hanya bawa MyKad dan ke kaunter RHB Easy yang berdekatan untuk memohon pinjaman peribadi sebanyak rm2000. Proses mengambil masa 10-20 minit sahaja dan kelulusan adalah serta merta. Setelah permohonan lulus,duit pon akan dapat pada hari itu juga.Senangnyaaa..

Pembayaran balik adalah mengikut kemahuan anda tapi digalakkan untuk bayar semula dalam masa 12 bulan pada RHB Easy.Pelaburan hanya sekali untuk seumur hidup untuk kesihatan luaran dan dalaman, rugi sangat2 kalau korang lambat sementara SALE masih ada.


Yok berBEAUTIFUL bersama-sama saya:
Suya:013-2833499
(dearie.ummu@gmail.com)
fb/ym:noelgurl_85@yahoo.com

0 comments:

Post a Comment

Susu ummu gred A!


  © Blogger template Noblarum by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP