Click me!

Pengalaman yang manis untuk dikongsi

Friday 23 September 2011

Assalam

Suya,badan awak kurus dan maintain,tetapi kenapa hati terbuka untuk memiliki sepasang PB?
Alhamdulillah selepas bersalin saya ingat badan saya akan jadi kembang setaman tetapi rupanya stabil cuma tidak seperti badan seperti anak dara yang diidam-idamkan.lagi satu perut yg buncits dari anak dara sampai dah menjadi mak dara menjadi satu kebencian..mencik taw!DAN yang paling penting saya adalah pesakit scoliosis yang sentiasa mengalami sakit pinggang, postur badan yang tidak selesa dan sentiasa rendah diri apabila memakai segala bagai fesyen baju,cuma orang lain tak perasan sebab saya kurus. Akhirnya hati terbuka sangat-sangat apabila bergelar seorang isteri kepada sang suami kerana mestilah nak kelihatan cantekkkkkkkk badan tiptop apabila berada di sisi B.*yeeehuuuuuu

Perasaan pertama kali memakai PB?
Pertama kali pakai adalah semasa hari raya pertama.Perasaan mula-mula nak pakai "adakah saya akan menjadi malas dan acuh tak acuh jek selepas percubaan pertama?"sebenarnya tidak sama sekali.Bahkan semakin tertarik-menarik dan menjadi satu kewajiban dan rutin harian pula.Pendek cerita tidak lengkap hari saya tanpa memakai PB.

Size ok kah?
OK sangat-sangat sebab sut dengan badan.i loiikee!

Perubahan yang didapati secara 'on the spot'?
Mula-mula pakai rasa pening dan material sangatlah very fit to the body.Tapi pening itu adalah disebabkan penyingkiran toksin dalam badan dan badan kita baru nak menyesuaikan diri dengan pakai PB.pening tu sehari jek.Sejak konsisten pakai PB,dah tak pening,haid saya makin teratur,tiada lagi sakit pinggang.Yang paling best perasaan konfiden yang amat tinggi setelah memakainya.saya target terhadap diri saya,perubahan seterusnya adalah tiada lemak/stretchmark di perut dan body makin shape.

Material kain?
Material yang mahal mestilah datang dengan kualiti yang bagus.Yup memang materialnya lembut,selesa dan kemas jahitannya.Paling best,X PANAS*i anak tailor ok,so memang i cerewet tang material.

Pengalaman pertama kali memakai PB?
Pengalaman pertama tunjuk dekat B dulu dan B siap tolong pakaikan semasa sesi pemakaian PB.Berkat tutorial blog kak ayu saya makin cekap dan tahu teknik yang betul untuk pakai sendiri.Sekarang tak sampai 5 minit untuk pakai 1 set PB sebelum pergi kerja di KL:punch in 7.30am,punch out 4.30pm (tinggal di shah alam),siap boleh pam susu di pejabat dan menyusukan assufi.

Servis daripada si pengedar?
Kak Ayu@biz partner memang memenuhi citarasa dan kehendak saya.Ada toleransi dalam sesi pembelian dan ada persamaan jiwa (mungkin kerana kami family type).Terima kasih uuuuuu...budi bicara u memang no 1.nanti u da kaya belanja i secret recipe lagi ea uuu..heeeeee.

Suya dan ham kawan masa kami bekerja sebagai fasilitator schoolnet daerah kota tinggi. Dia ialah tauke online tegar dan bolehlah view page shopping dia di sini [jom shopping]*jage baby in ur tummy leklok okai =)

0 comments:

Post a Comment

Susu ummu gred A!


  © Blogger template Noblarum by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP